Novinky: Fotbal|Nohejbal|Ping Pong|Cvičení|Akce|Tábory

Příměstský tábor - 3.turnus - 27.-31.7.2015

3. turnus – Vesmírný Vestec

Pátek  -  Aneta a Nela

Dopoledne jsme na planetě Vestec prozkoumávali místa, kde si potomci lidí na této planetě žijící hrají. Objevili jsme pěkné hřiště a tak jsme na něm nějakou tu dobu i zůstali. Jelikož se jedná o poslední den ve Vesmírném Vestci, snažili jsme si ho užít. Hráli jsme hry, které se nám za celý týden líbily nejvíce- kámen,nůžky,papír, ruční fotbal, fotbal a další. Jako astronauti jsem však dlouho nezaháleli a pokračovali jsme ve svém výcviku. Čekala nás závěrečná zkouška, která ověřila naší schopnost spolupráce v týmu. Dokázali jsme, že máme i dobrého pamatováka, nějaké ty vědomosti z celého týdne nám v hlavě zůstaly. Čas se nachýlil a my se musíme vrátit zpátky na Zem. Výlet to byl snad pro většinu z nás pěkný. Tak hurá na druhou půlku prázdnin!!!

Čtvrtek  -  Aneta a Nela

Než se vydáme na další objevování Vesmíru, trochu se pobavíme. Jeden ze členů naší posádky se nabídl a zahrál nám se svými loutkami krátké divadélko. Bylo to prima, hrozně jsme se nasmáli. Nasedli jsme do svých raket a vydali se na další cestu. Čekalo na nás ale nemilé překvapení. Náhle se změnilo klima a my jsme na sebe museli urychleně obléct vše, co bylo po ruce...Někteří na sebe navlékli až šestnáct kousků oblečení!!! Mráz se přehnal a naše družiny se rozhodly poměřit si své síly v souboji, který byl nejen o rychlosti, ale i taktice a empatii. Odpoledne jsme dorazili na místo plné zvláštních symbolů mimozemské civilizace. Tyto symboly však hlídali čtyři strážci a ti se jen tak nedali oklamat. Symboly jsme museli najít, zapamatovat si je a následně na předem určeném místě zaznamenat. Hra to byla náročná, utrpěli jsme i nějaká ta zranění, naštěstí jen lehká...Vysílení jsme se odebrali na základnu, kde se ošetřila zranění. Nezbývá než nabrat síly na další den.

Středa - Aneta a Nela

Jupíííí, dneska jedeme na výlet!!! Ani nám moc nevadilo, že jsme si museli trochu přivstat, na hřišti jsme se převlékli do táborových triček a téměř kosmickou rychlostí jsme se přenesli do Šťastné země :)
Rychle jsme slupli šátečky a se zvědavostí jsme se vypravili do parku. Hned první úkol nebyl nic lehkého...dobývali jsme hrad Trosky! Nejprve jsme prošli zkouškou střelby z kuše, to nám šlo, takže jsme mohli být všichni pasovaní na rytíře. Naše rytířské vojsko se poté vybaveno meči, kušemi, dýkami a za huronského pokřiku vrhlo na hrad. Nepříteli jsme nedali vůbec žádnou šanci a během chvíle byl pryč. Pro jistotu jsme ještě celý hrad prohledali a odměnou nám byl nalezený poklad. Dál jsme fyzičku potrápili na lanových prolézačkách, lávkách a želatinovém kopci a pak honem na oběd.
Po obědě jsme prozkoumali trpasličí vesničku a v přátelském duchu navštívili i slaměný hrad. A vůbec celé odpoledne bylo zasvěceno návštěvám, takže jsme se ještě navštívili keltskou vesničku, přes kterou jsme se dostali do geoparku. Tam nás čekali překrásné slaměné výtvory, jako ostatně v celém parku. Také jsme překonávali různé lanové mosty nad srázy, lávku ze stop, to bylo opravdu hodně těžké, nebo jsme museli zapojit mozkové závity. Odpoledne nám uteklo jako voda a bohužel byl čas návratu. Bylo to tu moc hezké, určitě se sem zase někdy vrátíme!

Úterý - Aneta a Nela

Zkoušky pro astronauty jsme zvládli na výbornou. K tomu, aby jsme mohli vyrazit do Vesmíru, nám chybí vhodné skafandry. Na našich skafandrech jsme usilovně pracovali a promýšleli jejich vhodné zdobení. Ještě než jsme vyrazili, navštívila nás skupinka mimozemšťanů. Nebyli však přátelští a tak jsme je museli zneškodnit ohnivými koulemi. Zanechali nám na planetě Vestec pěknou řádku odposlouchávadel, ty jsme museli najít. Chtěli zjistit naše budoucí plány. Raději jsme si postavili stavení k úkrytu, kdyby nás znovu chtěli navštívit. Když jsme odposlouchávací zařízení nalezli, šli jsme se posilnit. Neumíte si představit jak je práce astronauta náročná, pěkně vám vyhládne. Najezení a odpočinutí jsme šli plnit další úkol. Získat od místních pozemšťanů odpadový materiál, ze kterého můžeme sestavit raketu. Byli štědří, darovali nám jej hromady.
Každá družina sestavila vlastní raketu a představila ji radě NASSA. Možná některé naše nápady využijí za pár desítek let...

Pondělí - Aneta a Nela
Každý si užívá dovolenou u moře, na chatách a chalupách, ale my jsme se rozhodli na dovolenou letět do Vesmíru. Po celém dopoledni, kdy jsme se díky různým hrám více poznali, jsme se rozdělili do dvou posádek, ve kterých budeme celý týden objevovat krásy vesmíru. Jako správní astronauti musíme o planetách něco vědět. V tom nám pomohla vestecká cyklostezka. Prošli jsme si jí a přečetli si informace tam napsané. Následovala krátká zkouška, ve které jsme si ověřili své získané znalosti. Zkoušky jsme složili všichni, takže co dál…. Že by??? Musíme si sestavit vlastní raketu!!!