Novinky: Fotbal|Nohejbal|Ping Pong|Cvičení|Akce|Tábory

Příměstský tábor 2.turnus

Fotografie z dnešního i ostatních dnů najdete na taborvestec.rajce.idnes.cz.

Turnus 2 / pátek:
Dnes je poslední den, ale nemusíme být smutní, čeká nás karnevalové veselí!!! Sešlo se nám mnoho krásných masek, takže promenáda s otočkou a představení je na místě :o) Dále pokračujeme průvodem a nenecháme si ujít ani soutěže a tanec s pánskou volenkou.
Po svačině i obědě dětem dopřejeme zopakovat si hry a činnosti, které je v tomto týdnu nejvíce bavily. I letos mezi ně patří stavění domečků, dále pak molekuly, mlsný zajíc, zapomnětlivý kuchař a další. Poslední část dne patří opékání vuřtíků a velkou pozornost věnujeme předávání diplomů a pasování na alchymisty. Loučíme se s úsměvem na tváři, tak doufáme, že se všem líbilo, a my pokračujeme dál na téma Řemesla.

Turnus 2 / čtvrtek:
A je tu další den, předposlední, a my pokračujeme v cestě za poznáním dalších chutí :o)
Dnes budeme vařit dle receptu, ale náš kuchtík je pěkný nepořádník, takže nejprve musíme recept najít a jak se ukáže, tak i poskládat, protože je na kousky. Podařilo se a čekají nás knedlíky :o) Kouleli jsme a váleli jsme, co nám síly stačily. Těsto jsme nechali odpočívat, dali jsme si sváču a vybarvili jsme se omalovánky ze včerejších pohádkových Starých Hradů a vyráběli škrabošky na zítřejší karneval.
Přestože jsme dělali bramborové knedlíky, tak se nám podařili ovocné knedlíky. Ale vůbec jsme se nezlobili a slupli jsme je k obědu jako malinu :o)
Odpoledne jsme se rozhodli udělat si hopsinkovou šťávu, ale ingredience byly opět v dálce za mořem, takže hurá na lodičky a sbírat suroviny! Znovu se nám vydařil nápoj „bubble tea“, výborný, jen s velmi krátkou účinnosti, takže jsme si ani pořádně nezaskákali…neva, doufáme, že si zaskáčeme a vyřádíme se na karnevalu zítra.
Tak se na vás ráno těšíme a hurá do masek!

Turnus 2 / středa:
Konečně je tady středa a náš celodenní výlet! Sluníčko se pořád směje a naše řady jsou rozšířeny o zájemce podívat se na Pohádkové Staré Hrady. Cesta nám rychle uběhla, ještě svačinku a už jsme ve víru pohádkových bytostí...
Začínáme sklepením, kde se seznamujeme se všemožnými i nemožnými skřítky, chvíli musíme zatajit dech, protože jdeme pod hladinu, chvíli se málem smažíme v pekle, pak můžeme okouknout tříhlavou saň, Serváce, Pankráce, Bonifáce s Aerolínou, Hydrolínou a Hlínou a spoustou dalších bytostí, které jsou až k neuvěření. Pak si ani nestihneme uvědomit, že přecházíme na další část prohlídky, a už se učíme základy létání na koštěti, které obratem zkoušíme na tréninkové dráze, abychom mohli vzlétnout na pohádkovou půdu.
Přistání jsme zvládli skvěle, takže hurá na oběd - kuřecí polévka a kuř. řízeček s bramborem.
Další část už je volnější, prohlédneme si nádvoří s domácími zvířaty, Bestyjárium a nakonec pro velký zájem neodoláme alespoň malé malůvce na obličej, abychom na ten krásný hrad také zapadli, jako všichni, kdo se tam o nás krásně starali...snad se rodiče nebudou zlobit při večerní hygieně, ale to nešlo odolat :o)
Cesta domů se mírně protáhla o kolony aut, ale rodiče se dětí dočkali včas, navrch ještě dostali kartičku pro volný vstup pro dospělého na partnerské objekty v Mirakulu, zámku Loučeň, zoo Chleby, ale také pro návrat na Staré Hrady. Určitě se na tato krásná místa vypravte, stojí to za to, vstupenka platí do konce roku.

Turnus 2 / Úterý:
Po včerejších odpoledních a večerních bouřkách nás už přivítalo svěží sluníčko a to nám celý den "v naší kuchyni" naštěstí svítilo. A to jsme potřebovali, protože když už jsme se včera seznámili se surovinami, tak dnes si je všechny můžeme donést do kuchyně a začít vařit.
Pro začátek začínáme polévkou - "kuchyňskou" opičí dráhou se snažíme bez újmy dopravit nezbytné potraviny, vodu a hlavně sůl, protože vařit bez soli se prostě nedá!!! Po sladké svačince si musíme připravit i "táborový rondon", v našem podání žluté tričko. Není to jen tak, takže nám to dalo zabrat až do oběda. Naší polévku jsme si nakonec nedali, čekala nás výborná gulášovka a rizoto, ale to neznamená, že již nebudeme vařit dál.
Další suroviny jsou až "za oceánem", takže se na loďce vypravujeme do velkých dálek, abychom si mohli připravit kouzelný lektvar "bubble tea", který nám dodá sílu na zítřejší výlet. Pak jsme si ještě stihli zahrát na "zručného zelináře" a již byl lekvar připravený k pití...mhmh, to jsme si pochutnali!!! Dnes nám to rychle uteklo a už se těšíme na zítřejší Pohádkové Staré Hrady :o)

Turnus 2 / Pondělí:
Druhé pondělí s naším táborem a nás vítá modrá obloha a usměvavé tváře malých táborníků, některé nové, ale máme tu už i staré harcovníky z minulého týdne. Hurá, můžeme jít na to!! Na co vlastně? Hned první úkol je zatěžkávací zkouškou! Nejprve máme stopovanou, fáborky nás zavedou k oznámení, co nás čeká - Světem tisíce chutí a vůní. Ale jen co jsme to zjistili, našli i poklad různých chutí, tak se nám ztratily Veronika s Anetou...no nic, prozkoumáme poklad a snad je najdeme...Našli jsme nejen je, ale i názvy všech chutí z pokladu :o) Po svačině míříme k rybníku, hrajeme hry na seznámení a stavíme domečky, což byla velmi oblíbená činnost i loni.
Po nudličkové polévce a svíčkové s knedlíkem neleníme a hrajeme štafetu se "zapomnětlivým kuchařem" - ze skleničky hádáme podle chutě a vůně další ingredienci a tichou poštou posíláme "do kuchyně". I přes nepřízeň počasí, hromy a blesky, pokračujeme s "kuchařem" v tělocvičně. Banán se šlehačkou a čokoládou, nebo bez čokolády :o), nás nabil energií a můžeme nechat mlsného zajíce hledat sladké zelíčko a utíkat před liškou. Pro dnešek to je všechno a uvidíme jakou příchuť bude mít zítřek....

2. turnus – 21.7. – 25.7.2014 – Světem tisíce chutí a vůní
s Veronikou a Anetou
 - děti přiveďte do 8 hod. na hřiště ve Vestci
- končíme v 17 hod., program je připravený na celý den od 8 hod. do 17 hod., vyzvednutí také na hřišti v 17 hod.
- děti oblečte dle počasí, náhradní oblečení, jak na teplé, tak na chladnější počasí, si můžete nechat celý týden ve skříňkách v šatně, nezapomeňte na holínky, kšiltovku, pláštěnku nebo min. nepromokavou bundu, bačkory do tělocvičny určitě sebou
- pokud bude počasí, tak i plavky a ručník, využíváme zavlažování na hřišti
- láhev na pití sebou, pití k dispozici na hřišti, oběd a 2 svačiny jsou zajištěné
- děti v případě potřeby namažte krémem na opalování
- ve středu bude celodenní výlet vlastním autobusem, sraz v 8 hod. na hřišti, návrat do 17 hodin, oblečení dle počasí, pevné boty – máme Pohádkové Staré Hrady, jídlo bude zajištěno - oběd na místě, svačiny připravíme my, sebou lze vzít malou hotovost, jinak prosíme, nedávat dětem cenné věci - nejen na výlet (mobil, digit. hry, apod., za ztrátu či poškození neručíme)
- na pátek plánujeme karneval, masky dejte dětem rovnou ráno
- na stránkách http://www.tjviktoriavestec.cz budeme psát komentář k probíhajícím turnusům, vč. fotek na http://taborvestec.rajce.idnes.cz/
- v případě změn kontaktujte J. Roubíčkovu, tel. 723 637 194, nebo J. Zemana, tel. 602 603 668

Těšíme se na vás, dobrou náladu sebou!